TOW the inappropriate song

Haha, ja först och främst måste jag skratta lite åt de människorna som på riktigt tror att jag, tror att jag kommer bli värsta kända bloggaren XD hahahhahahaha..

Dagen idag är inte så intressant så jag bryr mig inte om att berätta den! Men igår var det lite chillkrök för att fira Emma. Mycket kul. Kom hem vid 4. Fåglarna kvittrade då. Mycket mysigt!

Jaha, imorron åker jag iväg till norrland (eller egentligen Värmland, men det är...typ...norrland). Kommer stå i en kiosk med Lollo. Tihi. Och vi behöver antagligen mest jobba på kvällarna, alltså kan vi chilla på dagarna och bada o sånt! Den 3 Augusti kommer jag hem. Dagen efter min namnsdag (kom ihåg det!). Och vet ni vad? Imorron är det exakt 13 månader tills jag fyller 18 ;) haha (kom ihåg det också, ni kan komma ihåg när jag fyller 17 också, om ni vill!).

Och nu innan jag åker i väg till norrland tänkte jag (kanske) introducera er till "stomp" (<--tryck här). Bara för att det är något av det coolaste som finns ;) hihi. Så ha det nu bra. Och jag hoppas att jag inte blir uppäten av några renar eller björnar. Eller kanske fryser ihjäl! Usch nu blev ju jag helt rädd.

Jaja, godnatt :)

/Karin

No change, I can change
I can change, I can change

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag har sett/hört stomp before. Musiklektion i högstadiet vettu. Coolt är det.

Ha det gött i Norrlands mörka skogar.

2009-07-23 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0