Tänkte ut något jättefinurligt som rubrik innan, men glömde bort vad!

Idag. Idag är en speciell dag. Idag, efter 17 år, vet Jenny äntligen var brandstationen i Staffanstorp ligger. Efter många års letande har nu Jenny funnit den. Detta är en dag vi aldrig kommer glömma.


På jobbet idag hände absolut ingenting, nada, nothing! Jag roade mig hela förmiddagen med att läsa blondinbellas och Perez hiltons bloggar. På eftermiddagen läste jag allt som gick att läsa på denna hemsida www.argalappar.se Sjukt underhållande måste jag säga. VARNING! Risken finns att man fastnar där! Så det var min dag från 7.30 till 15.30. Händelserik huh?

När jag kom hem blev jag väldigt lycklig för mamma hade varit och shoppat. Det hade varit 50% rea på Vero Moda och mamma lyckades hitta en massa till mig :D Två linnen, en klänning och ett par shorts! Kläder blir man alltid lycklig av ;).

Nu på kvällen har jag ätit kinamat och sen var jag på en promenad med Jenny. Och som jag sa i början har Jenny nu äntligen funnit sitt livs största mål, brandstationen!

Lagom flummigt och sådär, men ha en fortsatt bra kväll/dag (beroende på när ni läser) <3
/Karin

It's hurtful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0