Lura mig

Vill ni veta vad som hänt mig i helgen så kan du ju fortsätta läsa. För vem vet det kan ju bli riktigt intressant!

I fredags "jobbade" jag. Dvs att jag satt hela förmiddagen och gjorde ingenting. Åt lunch med pappa och Jakob. På eftermiddagen fick jag åka med en snubbe som kallades Janne. Vi var nere vid västra hamnen och bytte mätare, sen tittade vi oss omkring lite där. Till slut var det dags att sluta för dagen. På kvällen åkte jag med Filli, Joppe och Rasmus till Falsterbo där vi badade. Och jag kan bara säga att det är så mycket finare och fräschare att bada i Falsterbo jämfört med i Lomma! Blev sen hemskjutsad och duschade och sådär. Sen cyklade jag till Joppe. Mattias kom dit sen hade vi fjortis"fest"! Jag suger på schack har jag kommit fram till. Man måste tänka för mycket... Kom hem vid 2 eller nått. Somna rätt fort.

Vaknade vid 10 eller nått. Alldeles för tidigt kan jga meddela. Degade hela dagen. Var dock tvungen att se lite vaken ut när Sara och Sebastian kom och åt. Det var min lördag och söndag var minst lika degig om inte värre.

HIF förlora idag det är najs. Henke Larsson på läktaren = förlust för HIF. :) Imorron ska man på match med Jenny. Malmö mot Kalmar. Nu ska jag nog sova snart, så godnatt <3
/Karin

Jag har lurat mig själv
för många gånger nu
jag trodde kärlek som din
var lätt att fånga nu

Kommentarer
Postat av: Leia

10 är ju en bra tid att vakna, då har ju inte hela dagen gått. Fast 09 är ännu bättre. =)

2009-07-06 @ 13:46:24
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Sofia

Nu är det såhär att vi MÅSTE ses denna vecka!

Kom hem från Frankrike idag och åker till Estland på fredag/lördag (nää jag reser inte alls)

Men bara så du vet!

Puss och kram <3

2009-07-06 @ 14:27:46
Postat av: Karin

Men vet du vad Sofia? Jag åker till Kreta på Torsdag och jobbar imorron och på onsdag, men kanske efter jobbet? :) <3

2009-07-06 @ 15:19:47
Postat av: Cornelia

Fin blogg du har!

En fråga..

Vilken är din favorit choklad?

Av marabou sorterna, tex helnöt, dukat, frukt&mandel med fler?



Kram! =)

2009-07-06 @ 15:38:54
URL: http://extreme.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en trevlig helg! =)

2009-07-06 @ 15:43:03
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: suuusssss

hjärtahjärtahjärta håkis, han är bäst.

2009-07-19 @ 13:05:47
URL: http://blondiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0