Kolla min anka, min anka!

Det var väl ett litet tag sen jag skrev eller? I måndags om jag inte minns fel och idag är det onsdag! Nu tänker ni, wow, hon har varit så upptagen att hon inte har hunnit skriva något! Svaret är nej, det är snarare tvärtom.. Jag har haft så lite att jag göra och jag känner inte att det var något tillräckligt intressant för att det skulle nämnas här.

Igår (tisdag) fick jag jordgubbstårta på jobbet. Där var någon "gubbe" som hade fyllt 40 och det var najs, för jag fick ju tårta ;). Sen hände väl inte sådär jättemycket. Jag träffade Jenny på kvällen och det var trevligt :). Idag var det välsigt lite för mig att göra på jobbet. Jag var inne på alla sidor som är intressanta och inte är spärrade (bl a Aftonbladet, mff, perezhilton osv.). Ask me anything och jag vet svaret, ;) haha. lr inte.. Ikväll tog jag även ett dopp i Lomma med Jenny, Hanna och mamma. Sjukt skönt för vattnet var ganska varmt!

Inget mer och skriva och inget mer att göra. Ska nog se lite vänner för det är de jag gör bäst xD haha.
Natti natti :) <3

Till sist ska jag bara säga att jag ska försöka att inte vara inne på datorn efter 10 på kvällen och inte innan 8 på morgonen. Jag ska i alla fall klara det nu när jag jobbar ;). Jag känner att jag har blivit lite datorberoende. Detta är alltså anledningen till detta! Vill ni nå mig efter 22 och innan 8 får ni ringa eller sms:a. Har ni av någon märklig anledning inte mitt nummer kan ni ju fråga och verkar du som frågar vettig kanske du får mitt nummer ;P haha.

/Karin

What a skill to have

Kommentarer
Postat av: elin

din blogg är super fin, verkligen !! :)

2009-07-20 @ 18:24:25
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0