Hang on loose and always stay cool, like a lady

Jag är ganska glad idag. Det var sista dagen på jobbet, och jag fick två biobiljetter. Ber man snällt kanske jag bjuder på ett biobesök med mig ;). Eller så tar jag båda biljetterna och går gratis två gånger, mohaha!
Jag är också lite glad för att imorron ska jag åka till Kreta med min mammut och lillasyster Hanna. Jag måste dock upp vid 4, eftersom planet går 7! Helt seriöst så kommer jag inte kunna resa mig upp ur sängen...

Men jag är inte bara glad.. Han, Jonas Sandqvist, ska inte vara kvar i MFF längre :'(... Istället ska han ersättas av Johan Dahlin (målvakten i U21-landslaget).
Ni kan läsa själv här.

Usch så tråkigt. Blir så lessen på MFF nu för tiden. Nästa match blir borta mot Brommapojkarna *håller tummarna*. Och nästa hemmamatch mot Halmstad den 20:e!

 <3

/Karin

Now, what's holding you back?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0