DJ Goebbels


Idag är det lördag. På franska heter lördag..samedi. Jag kan erkänna att jag kollade upp detta. Denna lördag har jag bakat browniecheesecake. Helt sjukt gott är det, som jag säkert sagt innan ;). Jag följde även med mamma och Hanna till Burlöv Center där vi hittade en namnsdagpresent till storasystern min, som har namnsdag imorron :), så råkar ni träffa på henna kan ni ju säga grattis eller nått. Vädret e ju helt fruktansvärt jobbigt. Kvavt och äckligt... 

Chandler: So... Saturday night, the big night. Date night. Saturday night, Sa-tur-day night!

Joey: No plans, huh?

Chandler: Not a one.

Idag har jag också tittat vänner. Och sen har jag tittat på detta. Sjukt kul tycker jag, men det kanske bara är jag?..

Godnatt..
/Karin
 
Now I know, what im thinking what Im feeling
What I want my life to be
Now I know how I like to make things easier
For everyone including me


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan hur mår du ?

Hoppas du hat haft en bra dag

2009-07-18 @ 22:19:45
URL: http://missadolfsson.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallådär ! :) haft en bra lördagskväll ?^^

2009-07-18 @ 22:49:19
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: B E A <3

Hoppas att din helg är bra hittills :)

2009-07-18 @ 23:11:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: b'

har likadana rayban , hur mycket köpte du för ? :)

2009-07-19 @ 15:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0