...and fuchsia and mauve. Those are the 66 coulors of my bedroom

För er som inte kollat i en kalender (finns det folk som gör det när det är lov :S?) så är det söndag den 19 Juli idag. Har ätit browniecheesecake med mormor och Sara och Sebastian (syster och hennes pojkvän). Helt sjukt mätt blev jag! Finns väl inte så mycket mer att säga om det, så därför tänker inte jag skriva mer om det.

Ikväll var Linnea snäll och ville spendera lite tid med mig. Vi gick en runda på landet och då menar jag landet!.. Jag tror dock att vi gick en lite för lång runda, för mina stackars fötter har ont nu.
Himlen va fin.


Kommer in ett inlägg till ikväll ;). Kolla in då :)

/Karin

but really
this all seems quite meaningless and i remember
that you never seem to see


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0