Torsdag 22/1


Hejhej
Jag har varit fruktansvärt dålig på att blogga den senaste tiden. Mer än en vecka sen jag skrev sist.. Så nu tänkte jag komma ikapp igen! Det blir kanske inte helt bra, efterom jag har glömt en del av vad som hände förra veckan, men det får ni stå ut med.

Onsdag 14/1
Skola som vanligt då. På matten fick jag reda på att jag fick MVG på nationella och i slutbetyg! Blev helt överlycklig, eftersom de är en sån grej att om man går natur ska man ha MVG i matte A annars är det pinsamt. Vi hade en tråkig svenska och sen en ännu tråkigare engelska. Efter lunch hade vi genomgång av historian om jag inte minns fel. Och sista lektionen ahde vi vår sista datorkunskap. Där hade jag oturen och fick redovisa mitt powerpointarbete. Detta var jag inte alls förberedd på(+att jag var helt förkyld), men det gick bra ändå. Fick MVG till slut även i det. Så de tre kurser jag avslutat har jag fått MVG i, sjukt skönt!

Torsdag 15/1
Lektioner, lektioner. Fast vi hade inte den sista lektionen, för då skulle man istället gå runt och titta på lite olika individuella val som vi snart ska välja. Det ämne som jag helst ville titta på var japanska, men där fanns såklart ingen lärare :/. På kvällen var det scouter. Vi planerade och fikade kärleksmums. Det var gott. Emma dissa dock mitt mellannamn ganska hårt xD.
Emma tittar på namn i sin kalender.
Emma: Vem döper sin unge till Josefina?
Jag: Fuck you!
Emma: Heter du det? jag trodde du hette Josefin!
Men du är förlåten Emma. De va tur att det inte var mitt förnamn iaf xD hihihi.

Fredag 16/1 
Idag var det skola igen. Började klockan 10. Sjukt najs! På kvällen var jag ute och gick med Linnea i 2 timmar. V var nog i nästan hela staffanstorp xD. Sen hade vi en intressant sms-konversation med Rasmus och Wictor, hahahaha. När jag kom hem var jag jättetrött, så somnade helt snabbt.

Lördag 17/1
Kommer inte ihåg vad som hände här. Jo just det. Jag var och såg teater med mamma och pappa. "Mordet i midlands" hette den. Den var bra. För man visste verkligen inte hur det skulle sluta förrän vid slutet xD. Sen hände inte så mycket intressant den lördagen :/. Men kan inte ha roligt jämt.

Söndag 18/1 
Detta var en otroligt tråkig dag. Var dock ute och gick med Jenny på kvällen. Det var trevligt. Men annars hände inget kul.. Så här har jag inte så mycket och skriva.

Måndag 19/1
Skola. Vi började med vårt nya schema. Fysik för första gången. Hände inget intressant. Vi fick böcker, gick i genom målen och sånt. Senare under dagne hade vi också biologi för första gången. Där hände ungefär samma sak som på fysiken. Efter lunch hade vi gympa. Vi spelade innebandy och jag fick värsta berömen av vår lärare (SG, gubben med kulmage och ticks). Sen fick jag en klubba i ansiktet också. Det var nog bara för att jag var dum nog och hoppa framför bollen samtidigt som Fabian hoppade efter bollen. Men det gick bra. När jag ko hem pluggade jag lite historia.

Tisdag 20/1
Mammas födelsedag. Vi sjöng för henne på morgonen och hon fick en present. Kelvin tog kartongen som den hade varit i och bet i sönder den i små små bitar över hela arbetsrummet. Detta fick jag senare plocka upp eftersom min bortskämda syster vägra göra det. I skolan hände inget jätteintressant tror jag. Efter skolan däremot så träffade jag Jenny. Vi gick till Grafitti Café och fikade. Kladdkaka och läsk(Jenny tog Kaffe). Det var mumsigt. jenny var också snäll och hjälpte mig lite med historian. På vägen hem gick vi inom Bengts konditori och köpte fyra "sarah Bernardt" kakor till min kär  familj. När jag kom hem åkte vi till McDonalds (vet inte om mamma tyckte det var världens bästa födelsedagsmiddag, men jaja.) 

Onsdag 21/1
Skola. Massa tråkiga lektioner och några konstiga, kryddiga och avlånga köttbullar till lunch. Vi hann även med ett historiaprov. Vet inte om det gick bra. Skrev på alla frågor iaf! Vår sista lektion, Kkemi, var inställd så då åkte jag hem efter provet.  Hemma fixade jag mig inför kvällen. Sofies pappa körde henne och mig till Lomma. På konsum mötte vi då Emma och Oskar, sen gick vi hem till Emma. Vi såg "Arn-tempelriddaren" och sen "På smällen"(som jag redan sett, men den är ganska bra). Det var väldigt trevligt och mysigt ;).

Torsdag 22/1
Idag hade jag D-dag. Riktigt skönt. Hade inget och plugga heller så jag har bara slappat hela dagen. Ikväll ska jag på scouterna och sen ska jag gå ut och gå med Jenny. Trevlig dag måste jag säga!

Ni får ha det så bra!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

du och oskar var så söta;) hihi:D<3<3

2009-01-22 @ 20:17:11
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, ;) :D <3

2009-01-22 @ 22:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0