Tisdag 13/1


Hejhej!
Idag var jag i skolan hela dagen! Började med kemi. Vi fick göra några uppgifter som jag inte fattade förrän vi slutet xD. Sen hade vi engelska.. Det är ju sååå tråkigt.. Vi gjorde i princip ingenting. kl 11.20 slutade vi och då var det dags för lunch. Potatisbullar lr blodkorv, men eftersom man på spyken bara har ett alternativ fanns det bara potatisbullar :S. Jag gav upp tanken på att äta det direkt så gick och tog flingor, mjölk och socker! Det var gott, sen följde jag med Bella och Hedda och åt glass på McDonalds, ännu smaskigare!! Därför får det två utropstecken för er som noterade detta.

När vi kom tillbaka var det dags för naturkunskap. Vi fick tillbaka våra arbeten, VG+. Sen fick vi se på en film om miljön(som två elever hade gjort som projektarbete och skickat in till en tävling och vunnit 30 000 kr! :O). Under tiden som vi såg filmen gick man ut och fick reda på sitt slutbetyg, MVG! :D Så nu e jag jätteglad :).

Efter detta roliga hade jag franska i 40 minuter. Vi fick något slags miniförhör lr nått.. Det gick bra tycker jag. Sen fick jag åka hem själv eftersom Linnea tvunget skulle vara kvar på stödkemin.. :P När jag kom hem gjorde jag för en gångs skull mina läxor. Kändes sjukt bra faktiskt. Att ha gjort dem alltså, inte göra dem.

Just nu sitter jag och väntar på att jag och Jenny ska gå ut och gå en liten runda:).
Ha det bra!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul med betygen:) du e mycket braaaa<3

2009-01-15 @ 15:42:36
Postat av: Anonym

kul med betygen:) du e mycket braaaa<3

2009-01-15 @ 15:46:27
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kul med betygen:) du är mycket braaaa<3

2009-01-15 @ 15:47:22
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha oj, sorry att jag kommentera 3 ggr. min dator dampa lite:P

2009-01-15 @ 15:48:00
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah de e lugnt :P och tack <3 :)

2009-01-15 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0