Söndag 25/1

Tjena xD
Idag vaknade jag ganska tidigt. 9 om jag inte minns helt fel. Jag pluggade lite kemi och insåg att jag nog kan det. Men jag är inte helt säker.. Vid 2 hämtade mamma mormor och då åt vi falska gäss med potatis och såås! Gott är det. Innan vi åt fick jag min lillasyster att bli sur på mig (sa någonting om att hon är bortskämd och lat, menmen). Hon är inte sur på mig längre nu dock.

Efter maten satt vi och kollade på konståkning och sen handboll( vi hann även med att kolla lite på bandyn). Det gick ju som det gick :/. Efter det kom Jenny och sen gick vi ut och gick (för det brukar vi ju inte göra). Vi pratade om mat. Enligt Jenny är hamburgarna på macdonalds godare än på hard rock café. Detta är ju bara sjukt!!

Nu på kvällen har jag bara suttit vid datorn och ätit en kvällsmacka och en chokladpudding :). 
puss
/Karin

Btw så är jag sjukt sugen på att gå på en fotbollsmatch..! (Den 22 blir det iochförsej fotboll i Barcelona, men ändå)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också gå på fotboll, men du...vi måste gå på hockey någon dag:D hihi<3

2009-01-26 @ 15:50:14
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0