Sista dagen på lovet...


Idag blev man väckt 6.30, eftersom familjen min skulle hinna sjunga "Ja må hon leva.." till min lillasyster innan mamma skulle till jobbet. Det var en aning jobbigt kan jag tala om.. Så vi sjöng för henne och gav henne lite presenter och sådär sen gick jag och la mig igen. Jag kunde dock bara sova till 10, men det var okej! Åt lite frukost och sen spelade jag wii med min lillasysters nya spel. 

Efter det spelade jag, min lillasyster och min pappa "bräd"spel. Vann en gång :D. Sen orkade vi inte spela mer så då gick jag och kollade på filmen "The Ron Clark story" med Matthew Perry. Den var sjukt bra! Under tiden som jag gjorde det fixade pappa maten. Lövbiff med klyftpotatis och favoritsås :)!

Vid 4-tiden åkte pappa och jag in till Malmö Arena. Vi skulle kolla på Handboll :). Bl a finalen där Sverige I och Sverige II möttes. Efter full tid stod det 31-31 så därför ble det straffar. Där Sverige II till slut vann. Det jobbigaste under matchen var nog gubben som satt bredvid mig. Han hade nog världens sämsta andedräkt! Varje gång han pratade med sin fru eller andades kom det en vindpust som inte luktade gott vill jag lova. Fick kväljningar varje gång... Men jag försökte sitta vänd mot pappa xD.

Sammanfattningsvis en ganska bra dag!  :) men imorron är det skola... :( usch kommer inte orka..


Men ni får ha det så bra

/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0