Oj det var längesen jag skrev..


Torsdag 8/1
Vaknade av väckarklockan kl 6.00. Låg inte och snooza eftersom då hade jag kunnat ligga där i flera timmar, så jag gick upp direkt och duschade. Åt frukost och bytade om. Sen vandrade jag bort till busskuren på Orkestervägen. Där mötte jag Emma :). åkte med henne och Anna in till Lund. Skolan var allmänt seg, genomgångar och började med matte B. Slutade kl 16.05. Lite segt att gå så länge första dagen. But hey, what's you gonna do?..

När jag kom var man ju sjukt trött så jag satt mest vid datorn, men det var trevligt =).

Fredag 9/1
Sovmorgon till klockan 10. Ganska skönt och när man kommer till skolan visar det sig att vår senskalärare inte är där och vi fick jobba själva. "Jobba". Vi spelade kort, det var trevligt. Sen hade vi vanliga lektioner. Slutade 14.15. Väntade på Linnea nere vid skåpen och sen gick vi och handlade lite godis, Sen gick vi riktigt långsamt bort till Grand hotel, eftersom jag ville hinna med bussen som gick 15.14. Den bussen går rundan vilket var väldigt skönt. 

På kvällen följde jag med pappa och handlade kinamat på restaurang Lee. Mumsigt var det. Efter att vi ätit tittade jag på TV med familjen min. Vid 8 kom Jenny. Vi gick ut och gick till klockan blev halv 11 xD. Pratade om livet och sånt. Mycket trevligt! :)

Lördag 10/1
Vaknade klockan 9. Duschade och fixade mig. Klockan 11 kom Sara, Sebastian, Mormor och familjen Svantesson (Krister, Eva, Albin och Anna). Vi bjöd på brunch för att typ fira min lillasyter. Istället för att ha middag på kvällen. Kändes liksom som att det har vi gjort förut. Vi bjöd på bl a bullar, Amerikanska pannkakor, äggrör, bacon och typ massa pålägg =). Sjukt mätt blev man iaf. Vi hade efterrätt också. Någon slags chokladkaka som mamma fått av britt anderberg (receptet allttså). Men den var sjukt god!

Resten av dagen gjorde jag typ ingenting. Handlade lördagsgodis xD.

Söndag 11/1
Idag vaknade jag av att jag ahde sjukt ont i halsen :(. Drack lite varm choklad till frukost sen tittade jag på skidor hela förmiddagen. Spelade lite wii också. Sen var jag tvungen att jobba lite på powerpointen trots att jag inte mådde bra. Men den blev klar, med lite hjälp av mamma, men ändå. Till kvällsmat blev det sjömansbiff. Sjukt gott! :). Sen hamnade jag här resten av kvällen :).

Imorron ska jag till skolan om jag inte är för sjuk. Första lektionen blir det powerpointredovisning. Jippi på det..noot!

Puss och kram
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0