Något som jag inte gjort förut..



Hallihallå

Idag vaknade jag av väckarklockan klockan 10. Jag fixade mig och sånt, sen stack jag ner till stationen och satte mig på bussen. Jag och Linnea skulle åka skridskor i Lunds nya ishall :D. Det var jätteskoj. Linnea var mycket duktig. Denna gången höll hon inte i sarjen en ända gång!! Hon åkte till och med baklänges...lite iaf. Sen blev där så mycket folk att vi inte orkade vara kvar så då gick vi in till centrum istället. Linnea köpte lite grejer som hon skulle ge i försenad juklapp.

Sen skulle vi äta på macdonalds, men där var så lång kö att vi bestämde oss för att äta på macdonalds i Staffanstorp istället. Vi skulle då ta buss 165, men den gick inte förrän om 40 minuter så vi gick in på Din Sko. Där hittade jag ett par gråa skor, men de var fel storlek. Så då gick vi in på Wedins där jag hittade ett par röda istället (se bild).

Sen gick vi bort till Grand hotell (bankgatan?) och tog bussen där. Vi hoppade av Staffanstorp väg 108 och gick sen  bort till macdonals. Kallt. Vi åt mat. När vi skulle fick jag en försenad julklapp av Linnea. En vacker ljusstake! Tackar. Linnea ska få sin julklapp av mig på torsdag eftersom jag glömde min.. Efter detta var man tvungen att gå, i det kalla vädret, till stationen och hämta cykeln så att jag kunde cykla hem.

Väl hemma spela jag lite couronne med Hanna eftersom vi inte spelat det på länge. Under tiden höll pappa på att ränsa bland skivorna och då hittade han She's the man. Så nu sitter jag och tittar på den :).

Idag ska jag gå och lägga mig ganska tidigt så att jag kan gå upp inatt och titta på hockey. Sverige-Canada. Hope they win!

Ha det bra små söta barn :)
/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ush, den matchen kommer jag aldrig glömma! fy faaaan för canada, och domarna! SKANDAL...

2009-01-06 @ 15:40:16
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså bankgatan är där Ulrika går på sin buss, alltså vid city livs. "Grand hotell" = Bantorget.. sådetså! ;)

2009-01-11 @ 20:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0