Måndag 26/1

Hej :)
Idag åkte jag buss med Emma tills kolan. Jag fick godis som hon och Lollo köpt i London; Skittles.

Sjukt goda är de. Har nästan ätit upp alla xD. Tack så mycket iaf <3!

Vi hade fysik på morgonen sjukt segt. Satt och kollade klockan hela tiden.. Till slut var lektionen slut och då hde vi språk. Det gick väl bra. Inget speciellt med det.. Sen skulle vi ha bilogi, men den var inställd så istället hade vi en 1 timmes och 50 minuter lång lunch. Vi lyckade ta dö på den tiden med. Efter det hade vi gympa. Vi spelade handboll och när vi spelade mot vår paralellklass lyckades jag göra mål =D. Det var najs :P.


Nu på kvällen har jag pluggat lite till kemiprovet imorron och typ suttit här hela tiden, men det är trevligt ;). Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag sova. IMorron ska bli en trevlig dag :).

Puss och kram
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0