Måndag 12/1


Hallå..
Idag vaknade jag med halsont igen. Jag åkte till skolan ändå, eftersom vi skulle ha powerpointredovisning första lektionen. När man kom di visar det sig att Otto (dataläraren) inte är där. Så där kom en människa som hade fått intruktioner. Vi skulle gå runt och kolla på de andra arbetena och svara på den fråga alla skulle ha.  Det slutade med att alla i princip skrek ut sina svar och alla skrev ner! Men det var skönt :P.

Efter datorkunskapen orkade jag inte vara kvar i skolan. Kändes helt onödigt och jag hade helt ont i huvudet och halsen.. Hade sällskap av Stephanie på bussen, trevligt! När jag kom hem bytte jag om till mjukisbyxor och gosade in mig framför TV:n. Satt där tills mamma kom hem och då åt vi lite lunch. Sen satt jag framför datorn och sen blev det helt plötsligt tid för kvällsmat!

Ikväll blir det kanske att se på guldbaggegalan, men får se om jag orkar..!

Ha det gott!
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0