Lördag 24/1

Hej.
Idag vaknade jag klockan 11. Det var mysigt. Jag gjorde klart min labrapport till kemin och lämnade in den och allt :D. Sen följde jag med min mamma till Nova. Vi köpte present till pappa och en guldig tvättkorg xD. Till mig själv hittade jag en bok; Innan jag dör. Den verkar bra. Får se om jag orkar läsa den någon gång också..

När vi kom hem tittade jag lite på konståkning, handboll och lyssnade på hockeyn på radion. Frölunda vann med 5-4 över HV71 :D. Nu på kvällen gick en lång runda med Kelvin och nu får jag se vad som händer.!

Puss och kram
/Karin

Kommentarer
Postat av: Augustikid

NamnSmycken - www.augustikid.se



Just nu!!

Alla hjärtans dag erbjudanden!!

2009-01-25 @ 16:28:02
URL: http://augustikid.se
Postat av: Anonym

jävla skit frölunda!:( hahahah;)

2009-01-25 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0