Fredag 24/1


Hajhaj!
Idag började jag klockan 9.10 med EHL. Fast vi hade matte istället för EHL, eftersom vi skulle ha information om individuella valen på matten.. Det var en aning krångligt, men jag tror nästan jag bestämt mig vilka kurser jag ska läsa.! Japanska steg 1 och english speech.

Linnea följde med mig efter skolan idag. Vi skulle fixa med hockeyn som vi ska börja med. Jag hade skickat ett mail till kansliet (trodde jag), men jag hade stavat fel.. Så då skickade vi ett nytt mail till rätt adress xD. Sen spelade vi lite Wii. Det var trevligt. Åt kvällsmat och sen kom Jenny över och då gick vi och handlade godis på nöjes. Mycket gott. Vi såg en gammal Wallander-film. Sjukt spännande, men bra!

Idag (eller igår egentligen) kom jag på att jag har en del saker planerat de kommande helgerna:
30/1-1/2 Mysläger
6/2-8/2 Riksting
Sen har jag en ledig helg+lov
20/2-23/2 Barcelona
Och sen har jag en massa andra saker som jag också vill hinna med snart, men hur ska det gå till?

Men nu ska jag se nått avsnitt vänner och sen ska jag sova. Go natt :)
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0