4 Januari


Hejhej! :)

Skrev inget igår, men nu ska jag komm ikapp igen :)

Efter fonduen i fredags så stack jag till Joppe och såg på film med honom och Filli :). Min pappa fick lite damp eftersom jag kom hem vid 2-3. Men va fan.

Jag sov till 11 i lördags. Jag följde då med pappa och lämna Jakob på centralen i Lund. Sen stack vi till Staffanstorp igen och handlade lördagsgodis xD. På kvällen såg jag hockey. Sverige - Slovakien. Mycket spännande, men Sverige lyckade vinna till slut med 4-3 :D. Så nu väntar final mot Canada natten mellan 5 och 6. Fast vet inte riktigt om jag orkar se den. Får se..

Idag vakade jag också vid 11. Jag har pluggat lite historia och gjort lite datorkunskap. Det gick inte jättebra, men det löser nog sig. Resten av dagen har jag tittat på film; Elisabethtown och Bring it on - all or nothing. Sen var jag ute med hunden med pappa. Vi gick en lång runda eftersom jag behövde godis. Det var väldigt kallt, -7 grader om jag inte minns fel!

Imorgon ska jag åka skridskor med Linnea :D Hoppas ni får en bra dag.
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0