3in1

Hej nu har jag inte skrivit på tre dagar.. Så nu tänkte jag komma ikapp igen :P

Tisdag 27/1
Jaha, tisdag? Hände inget speciellt skola.. Biologin var inställd så då orkade inte jag sitta kvar i skolan i 1h och 40min för att ha en 40min lång franskalektion så jag stack hem. Sån buse jag e! När jag kom hem gjorde jag typ ingenting. Satt vid datorn och sådär. Jag var säkert ute och gik med Jenny xD. Som ni förstår kommer jga inte ihåg så mycket från denna dagen. Antagligen för att det inte hände nånting kul..

Onsdag 28/1
Idag blev jag väckt vid 6 för att pappa fyllde år. Så vi sjöng för honom och så fick han lite presenter. Sen gick jag och la mig igen eftersom jag hade d-dag! :) Det är alltid trevligt. Jag vaknade sen vid 9 igen. Då bestämde jag mig för att städa mitt rum. Det blev väldigt fint måste jag säga xD.

Eftersom jag inte gett pappa någon present bestämde jag mig för att baka stållakakor till honom. Det går alltid hem. Det jobbiagste var att cykla ner till ica för att handla mjöl. Det kändes sjukt segt.. Men dom blev väldigt goda till slut. Vid 3 kom Sofie hem till mig. Vi snackade lite och valde två filmer att ta med till filmkvällen. Sen tog vi 166 till S Sandby. Vi mötte Emma på centralen och sen Oskar i S Sandby. Sen gick vi hem till oskar. Vi började med att titta på Troja och sen såg vi Princess of thieves. Mycket trevligt ;). Tack för kvällen <3!

När jag kom hem gick jag och la mig direkt. Var jättetrött!..

Torsdag 29/1
Idag var det prorambytardag. Så därför var vårt schema ändrat så iställer föt att börja 8.30 började jag 8.10. Det var lite segt att ta bussen  7.20 när man kommit hem vid 11 kvällen innan xD. På förmiddagen hade vi verkstad med ett gäng byggare. Vi delades in i grupper och sen fick vi bygga fågelholkar. Det var skoj! Efter lunch följde byggarna med oss på våra lektioner; historia, matte och biologi. Det var spännande xD. Vi slutade vid 4 och sen tog jag bussen hem med Jenny.

När jag kom hem kollade jag datorn sen gick jag ut en runda med Jenny xD. På vägen hem hoppade jag in i i Emmas bil och sen åkte vi ner till scoutgården. Vi planerade inför myslägret i helgen och sen åkte vi till Willys och handla mat.
Handla mat med Sekamehu är alltid en intressant upplevelse.. Men förhoppningsvis handlade vi allt. När jag kom hem hamnade jag här :).

God natt <3
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0