2009!


Hej alla glada människor!
Igår var det nyårsafton. Det började med att Sofies pappa(och sofie) kom och hämtade mig och Jenny vid mellanvången. Vi körde sedan hem till sofie för att hennes pappa skulle hämta körkort och pengar. Sen körde vi till Nathalie i Lödde. Väl där fick vi läsk, chips och gurk och morotsstavar med dip. Sen fick vi huvudrätt; nån slags fläskfile med potatisgratäng. Supergott! Till efterätt fick vi panacotta. Orkade dock inte hela eftersom man var helt mätt efter huvudrätten hihi :P.

Sen blev det lite dans xD och singstar som man är mindre duktig på om vi säger så.. Sen dansade vi lite till. Det var ungefär vid denna tiden som Jenny somna, haha :P. Vi hann även spela spel innan tolvslaget. Tio i 12 väckte vi Jenny och gick ut med raketer och skumpa xD. Vi smällde några vanliga raketer och sen två jättestora som Filip tagit med sig. Dom var riktigt coola! Avslutningen blev luftballongen med våra nyårslöften som vi släppte iväg! Riktigt häftig.

Sen dansade vi ännu mer! haha. Bl a las ketchup-låten! xD

Vid tvåtiden blev vi hämtade av sofies föräldrar. Sen sov jag och Jenny över hos Sofie. Klockan två på dagen idag vaknade vi. Sen låg vi och pratade en stund och sen åt vi "frukost" vid tre  :). Ett mycket roligt dygn! :) Gör jag gärna om!

Till sist god fortsättning allihopa! :) <3
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0