Yes & Ösch!

Heej
Idag vaknade jag klockan 10, om det nu är intressant?..  Klockan 11.50 tog jag och Linnea bussen till Lund för att spela hockey :D. När vi kom dit hjälpte Beppe, tränaren, oss att fixa utrustning och sådär. Vi fick byta om med de andra barnen, som är typ 5 år och i princip bara killar. Sen var det så att det var ett J20 lag som hade spelat match precis innan vår träning och de skulle duscha. De båda omklädningsrummen delar dusch xD. Så ja, när vi stog där och bytade om gick det in massa nakna 20-åringar i duschen precis bredvid xD haha. Vi tittade dock inte hahaha!.. Men träningen var kul även om vi fick spela med de minsta barnen. Linnea slog dock i svanskotan, stackare.. :P  Orkar jag, lägger jag in lite bilder också, när jag fått dom från Linnea :).

När jag kom hem duchade jag och sådär. Sen åkte jag och mamma in till Obs och kollade på bokrean 8). Hittade tre böcker som verkar ganska bra. Frågan är bara när jag ska hinna läsa dem, med så mycket läxor som vi har just nu!?!

Måndag: Inlämning av reportaget (som jag btw skrivit tre meningar på!)
Tisdag: Biologiprov (genetik) och massa kemiuppgifter
Onsdag: 71 engelskaglosor
Torsdag: franskaprov
Sen lär man få matteläxa och sådär också!
Roligt roligt!

Ikväll ska jag titta på melodifestivalen med familjen min och sen inatt ska jag göra kemiuppgifter och helst skriva lite på reprtaget. Tror Hedda joinar mig på msn?! :)

Ha de gutt!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det bara jag eller är inte inlämningen på reportaget till söndag? :O

2009-03-01 @ 00:57:41
Postat av: Lollo

det var inte så att ni planderade att vara i omklädningsrummen då? :P

2009-03-03 @ 09:23:59
Postat av: Maria

Haha Karin, Ösch

2009-03-04 @ 19:06:35
URL: http://litemermaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0