Torsdag


Haj, och för de som inte förstår skånska, Hej ;)
Idag hade vi kärleksakuten hela förmiddagen. Några människor som pratade om sex och sådär. Vi lekte lite lekar bl a kondomstafett xD. Till sist svarade de på fågor som låg i "frågelådan" xD. Det var en rolig förmiddag om man jämför med det vi egentligen skulle haft; svenska och en sjukt lång franskalektion.. Efter kärleksakuten hade vi lunch. Och efter det historia. Näst sista "lektionen" hade vi matte. Men de kan inte räknas som lektion, eftersom den bara varade i 25 minuter. Leif vår lärare skulle på möte eller nått. Så istället för att räkna matte satt vi i cafeterian och fikade och spelade kort :). Till sist hade vi biologi. Där Hedda och jag nog kom fram till att Lotta, vår lärare, nog är gravid. Det är tråkigt, eftersom då kan vi inte ha henne nästa termin och hon är jättebra :(!

När jag kom hem åt jag kvällsmat. Efter lite TVtittande gick jag och hämtade Oskar på busstationen :). Vi tittade lite på TV och sådär och vid 7 gick vi till Emma.  Därefter gick vi till Ica oh handlade mjöl och sen vandrade vi bort till scoutgården xD. Där fikade vi och "planerade" lite. Sen var Oskar tvungen att åka hem :( så då följde jag honom till busstationen. Väl hemma igen hamnade jag här..

Ska väl sova lite inatt också, så god natt, även om jag inte ska sova just nu xD
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0