Tisdag/D-dag 10/2


Hej!
Idag var jag ledig hela dagen :). Det var trevligt. Gjorde klart min kemi, fysik och pluggade lite matte. Kände mig sjukt duktig. När jag var klar med det kunde jag sitta vid datorn resten av dagen. Sjukligt härligt ;). Vid 4 kom min bror och en av hans kompisar, Elin. Det var trevligt. För det var längsen jag träffade min bror :). Vi åt mat och efterrätt! Kladdkaka med grädde och hallon. Så gott det var, mmm.

Nu på kvällen skulle mina kära föräldrar iväg och se nått spex. Och då får ju såklart jag gå ut med hunden. Skitkul att gå ut och gå i snöstorm! Vill fan inte ha snö! Jag vill sommar och sol nuuuu!

Nu ska jag chatta och lite sånt, sen ska jag sova. God natt :).
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0