Tisdag.

Hallå!
Idag är jag mycket trött.. Kom hem från Barcelona klockan 12 igår natt. Sen upp klockan 6 på morgonen och 8.20 fysikprov! JIPPI!... Fysikprovet gick väl sådär. Två uppgifter på slutet blev nog inte helt rätt.. Men detta är bara det första provet.

Åter till Barcelonaresan. Åkte flyg från kastrup vid 9 i fredags. Letade upp vårt hotell. Som var typ nyrenoverat och fint. Vi var på sånna där turistgrejer som man måste se när man är där. Parc Güell, Sagrada Familia och nått slott som jag inte kommer ihåg vad det heter. Men det bästa var nog fotbollen på lördagkvällen. FC Barcelona mot Espanyol. Den matchen borde Barcelona ha vunnit med hur mycket som helst med tanke på att de ledde serien och Espanyol låg sist, men matchen slutade 2-1 till Espanyol :O. Vi satt sjukt högt upp. Vi kunde knappt se siffrorna på spelarnas ryggar xD. Men det var sjukt häftig överblick över hela stadionen som var fylld med 80000 personer!..

Bilder från resan kommer senare :)


Idag hade vi ingen matte så då bestämde sig jag, Hedda, Emelie och Ulrika för att handla semlor på konsum, men Ulrika tyckte inte om grädde så hon köpte 6 st vetebullar istället. Hon påstod att det var lika mycket semla som en med grädde och mandelmassa :S. När vi satt och åt var hon dum nog att slänga lite vetebulle till duvorna och då attackerade typ tio stycken oss!! Sjukt läskigt, hatar duvor.. Sen satte vi oss på ett annat ställe och då satt där en skitstor typ kråka och tittade på oss.. Fåglar är läskiga..

Så nu ska jag äta ha det fint, se ya! <3
/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0