Tisdag 3/2

Hej :)
Idag satte jag klockan på 6.00 eftersom jag skulle duscha. Det slutade med att jag inte gick upp förrän vid 6.45. Men det var lugnt. Jag hann duscha, äta frukost och fixa mig och sen satt jag till och med och gjorde ingenting i 10 minuter. Sen gick jag till bussen. Satt med Anna, Divan och Jesper. Det var trevligt :).

När jag kom till skolan hade vi kemi. Men vår lärare var inte där så istället hade vi vikarie (vår ordinarie lärares man). Vi balansera formler hela lektionen. Segt, men det var ganska skönt ändå. Efter det hade vi svenska. Tråkigt som vanligt. Och matte är matte. Finns inte så mycket och säga om den. Vi har börjat med 2:a gradsekvationer. På biologin hade vi lite genomgång och på franskan pratade vi franska xD.

När jag kom hem åt jag mellanmål och sen tittade jag lite på TV. Sen skrev jag lite på mitt föredrag till engelskan. Fast vet inte om det blir tillräckligt långt, men det märker vi imorron. Följde med pappa när han gick ut med Kelvin. Det var trevligt men KALLT!

Efter promenaden hamnade jag här :), NU ska jag se lite på "vänner".
Ha det fint puss.

/Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0