Seg torsdag, men upptagen torsdag..



Hellååå!
Idag började jag 8.40 med svenska. Vi jobbade med reportaget. Efter svenskan hade vi en 80 minuter lång franskalektion. Den lektionen är bara såååå seg.. Efter lunchen hade vi historia, men vi hade ingen lärare. Så det var inte många som gjorde någonting vettigt. Bl a var halva klassen ute och hade snöbollskrig xD. Efter "historialektionen" var det dags att traska bort till Källbo för att ha en mattelektion. Sist hade vi biologi. Vi labbade. Det var meningen att vi skulle se de olika stadierna i en celldelning, men Hedda och jag lyckades inte jättebra. Slutade till slut klockan 16.00. Sjukt lång dag.. Linnea och jag gick sen bort till Grand hotel där vi mötte Jenny :). Sen åkte vi bussen hem tillsammans.

När jag kom hem åt jag kvällsmat. Efter kvällsmaten gick jag och Jenny ut och handlade godis till på söndag. Det blev en del xD.  Väl hemma  hann jag i princip bara gå på toaletten, sen kom Emma och hennes bror och körde Emma och mig till scouterna. Vi åt "Eldorado chocolate chip cookies" och kärleksmums(bara för att det är alla hjärtans dag på lördag xD). Vi fick även se på när partullisarna städade RS-rummet. Det var skojigt, men lite nervöst. Man var ju lite rädd att de skulle slänga någonting man inte ville att de skulle slänga.

Det är spännande att jag har matteprov imogon, men inte pluggat någonting idag.. Men det får gå som det går! Önska mig lycka till :). Nu ska jag väl sitta här ett tag sen ska jag sova!
God natt :)
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0