Onsdag 25/1!

Hejhej :)
Idag var vår första lektion inställd (fysiken), så jag började inte förrän vid 10. Sjukt skönt att kunna sova till 8! Hade svenska. Där fick vi en bok som vi ska läsa, Dvärgen hette den. Verkar tråkig.. Sen hade vi engelska. Där började vi filma, mne vi hann bara halvvägs.. Den blir nog inte så jättebra, menmen. Till sist hade vi historia och kemi. Efter skolan följde jag med Sofia till Sandkaka. Där fick jag träffa Görel, mitt kusinbarn, för första gången. Trevligt! När jag kom hem åt jag köttfärslimpa. Sjukt gott! Resten av kvällen har jag suttit här och lite vid TV:n och sett "Semestersvenskar". hahaha. Så sjukt kul det är xD. 

Imorron ska vi vara på Spyken södra hela förmiddagen och ha "kärleksakuten". De är några mäniskor som ska typ prata om sex och sånt xD.  De ska bli spännande, hahaha.

Nu ka jag försöka sova fast jag har helt ont i huvudet..
Godnatt <3
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0