Onsdag 18/2

Idag sov jag till 10-11 ungefär. Åt frukost och sådär. Tittade på TV och var allmänt seg bara. Vid lunchtis gick jag ner och handlade varsin tunnbrödsrulle till mig och min lillasyster. Hämtade även cykeln på busstationen som jag glömde igår. Efter att vi ätit bestämde jag mig för att sätta igång och plugga (som jag planerat att jag skulle göra idag). Tog fram fysikboken och började läsa, men nejnej. Det är svårt att plugga när man har massa tankar i huvudet ;). Lyckades till slut förstå någonting av den jädra optiken. Gav sen upp och satte mig och kollade på TV igen.

Åt kvällsmat, "kött"soppa och sen amerikanska pannkakor! Resten av kvällen har jag suttit här. Låter som en rolig dag va?..

God natt <3
/Karin


Haha, gammal bild från Hanö (klassresan i 6:an) xD
Haha, gammal bild från Hanö(klassresan i 6:an) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0