Onsdag 11/2


Hola!
Imorse när man vaknade var det säkert mer än 1dm tjockt snölager :O. Det tyckte jag var mindre skojigt till skillnad från hunden min. Som hoppade och skuttade i trädgården xD.

Btw idag är det onsdag. Jag har varit i skolan hela dagen. Det var sådär. På svenskan och historian jobbade vi med reportaget. På historian fick vi tillbaka provet. Fick 35,5/42, VG+. På svenskan fick vi reda på var vi ligger just nu, VG+ även där. Är alltså ett VG+-barn. Men det är inget fel på det, bara lite irriterande :P. Krävs liksom bara lite till..

Nu är det bara två dagar kvar till lovet :). Någon som vill hitta på något på någon av dagarna; 13, 16-19? (Har planer de andra dagarna xD).  Den 20 åker man ju till Barcelona! Det ska bli sjukt skönt. Där är typ 15 grader och det är väldigt mycket skönare än här måste jag säga. Även om det kanske inte är sommarvärme.

Nu har jag precis varit ute med pappa och Kelvin i det kalla vädret, ösch!

Ikväll ska jag se semestersvenskar. Bara för att kunna titta på de dumma svenskarna som åker till Thailand med sina foppatofflor och äter svensk mat xD.

Ha det bra :)!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, 15 grader innebär ballerinaskooor:D fuskiiiis!<3<3

2009-02-12 @ 15:35:23
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0