Måndag 9/2


Jaha, då var det skola igen då.. Började med fysik, mne gick tidigare för att jag skulle till "tabdläkaren" (egentligen optikern, menmen). Kom till franskan 5 minuter sent. Vi gick igenom kapitel 12.. Sen hade vi biologi och där gick vi igenom celldelning hela lektionen (som i och för sig bara varade i 40 minuter). Därefter hade vi lunch. Pasta med nån skink och grönsakssås :S. Smaakde väl sådär. Det gick ner i alla fall!

Efter lunchen hade vi gympa. Vi hade först lite teori och sen spelade vi volleyboll. Mot slutet blev Linnea och jag lite flummiga och stod och dansade till "macho man" istället, men det var sjukt kul xD.

När jag kom hem chattade jag lite och sådär. Efter att vi ätit kvällsmat var pappa snäll nog och körde ner mig till scoutgården så att jag kunde lämna projektorn. Vi gick in på "bugsan" och köpte lite choklad också ;). Mums!

Nu ska jag snart se RAW-comedy club eftersom Johan glans ska vara med :).

Ha det fint :)
/Karin
P.S imorron har jag d-dag. Var bara tvungen att säga det xD :).

Kommentarer
Postat av: H

:O:O:O Nejjj! Missade jag Johan Glans?! Kunde du inte ha sagt nåt? Ajja, såg Ocean's Eleven istället ;)

2009-02-10 @ 16:49:58
Postat av: Linnea

Haha, vi är bara för bra! :P

2009-02-13 @ 15:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0