Lov!

Hejhej små vänner :)
Nu har jag varit ganska dålig på att skriva, så här kommer en uppdatering!

Lördag 14/2 (Alla <3 dag) - Tisdag 17/2
Åkte in med Linnea till ishallen sådär vid 12. Där var det träning så vi väntade på att den skulle vara slut. Sen gick vi och pratade med en av tränarna (Beppe). Det visade sig att om vi vill börja träna ishockey måste vi gå med människor som är sådär mellan 5-10 år.. Men vi tänkte testa det. Mest som en rolig grej liksom xD. De små barnens föräldrar kommer tycka vi är jättekonstiga. Men vem bryr sig?.. Vi känner inte dem!


Väl hemma igen packade jag inför kvällen. Åkte sen till Oskar i Sandby :). Hade en trevlig lördagkväll och söndag <3. Tog bussen hem 15.50 på söndagen. Bussen var inne på Staffanstorp busstation klockan 16.30. Pappa körde mig hem. Där hämtade vi upp Jenny och godiset. Sen körde vi till tingsvägen och tog bussen till Malmö 16.46! Helt otrloigt att jag hann det.  Vi hoppade av vid konserthuset och sen gick vi hem till Emelie. Vi fick stå ute och frysa ett tag utanför Emelies lägenhet, eftersom vi varken kunde få tag på Sofie eller Emelie. Men när vi till slut kom in började vi göra iordning maten, tacos! Sjukt mumsigt :P. Vi gick och hyrde lite filmer som vi kollade på sen. Bl a "Björn Gustafsson - ett livsverk" och "Another gay movie". Sen satt vi och pratade en stund tills det var dags och åka hem. Kom hem vid halv 1 eller något sådant och var sjukligt trött!
 

Vaknade på morgonen sådär vid 11 eller nått. Då bestämde mamma att jag skulle gå och se bio med lillasystern min. Vi såg "Bolt". Sjukt söt film. Efter bion chillade jag xD. vid 8 på kvällen gick jag bort till Emma. Sen kom Lollo också. Vi bakade kladdkaka :). Sjukt gott! Sen somnade jag nästan. Bestämde mig då för att gå hem. Somnade sjukt snabbt.

Vaknade av väckarklockan klockan 7.30. Anledningen till att jag var tvungen att gå upp vid denna tiden var för att jag skulle till tandläkaren!. Skitkul verkligen.. Blev dock lite glad eftersom jag fick en penna :), det har jag inte fått på sjukt länge.


I eftermiddag ska man till Lund och fika med Jenny, Sofie och Emelie. Sjukt trevligt :).

Ursäkta mina ganska random bilder, menmen :)
Har ni tur kanske det blir ett inlägg till ikväll! Ha de!
/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag hade nästan glömt bort att jag har såna skor :O

2009-02-24 @ 18:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0