Litet inlägg.

Hej ville bara berätta att i lördags fick jag reda på att jag och Amy Diamond är födda i samma stad, samma år! :P haha

Sen för er som inte märkte det var markoolios låt väldigt lik någon låt i lejonkungen och H.E.A.T's låt var väldigt lik 1000 mere(stavning?) som Tokio hotel sjunger! Bara så ni vet liksom.

Sen tycker jag den här bilden är  lite skojsig, hihi!
 

Det märks att jag har tråkigt va? xD

Nu ska jag snart till Lund med Sofie och Emelie (Jenny dissa oss eftersom hon skulla plugga.. :() Ha det trevligt :)
/Karin

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, undrar vad de som gjorde bilden tänkte x')

2009-03-01 @ 16:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0