Helgen snart förbi :/

Jaha, då var man hemma igen efter att varit på göransborg hela helgen!

Fredag 6/2
Idag började man klockan 11.50, eftersom EHL:n var inställd och på engelskan skulle vi göra film, men Tobias som har filmkameran var inte i skolan så vi kunde inte göra det. Slutade vid 14.30 efter att ha haft två lektioner; matte och fysik. När jag kom hem packade jag inför helgen samtidigt som jag lagade mat, men det gick bra! Vid kvart i 8 åkte jag och pappa till Lollo och hämtade upp henne. Innan vi gick ut till bilen hann jag kolla på hennes balklänning; SJUKT FIN!

När vi kom till göransborg valde vi sängar sen väntade vi på att det skulle komma lite folk. Som det till slut gjorde. Just på fredagkvällen gjorde vi inget speciellt..

Lördag 7/2 
Blev väckt av lollo vid 8 på morgonen. Då var det dags för frukost. Åt massa mackor och sånt. Mums! Efter frukosten började vi förhandlingarna i cirkustältet. Ja, förhandlingar är vad de är. Alltså inte speciellt kul.. När förhandlingarna var slut fanns det lite föreläsningar man kunde gå och lyssna på. Vi lyssnade på någon människa som vatt i Gambia och sen lyssnade vi på nån sån livscoach eller vad det heter. Sen hade vi lunch. Någon asiatisk gryta. Gott, men lite för mycket grönsaker för min smak..

Därefter var vi och lyssnade på två människor som pratade om Reforma 09. Verkar ändå lite spännande.

På resten av eftermiddagen spelade vi kort tills det var dags för kvällsmat. Vi åt ute i cirkustältet. Sjukt gott var det! även om Lollo välte ut nån tomatsoppa på min plats :P. Till efterrätten var där två ståuppkomiker. Det var skojsigt.

På kvällen var det karilas som gällde. Karilas är en tävling där man ska hitta "karilas" yxa som "Kung Bore" stulit. Usch så fånigt det låter, mne det är ganksa kul. Man springer runt i skogen och letar upp ledtrådar som ska leda en till yxan. Vi trodde vi var nära, men då hade sånna överambitiösa människor redan hittat den.. Snopet, jao!

Resten av kvällen chillade vi xD. Spelade kort och käka toast!

Söndag 8/2
Väcktes av Lollo idag igen, vid samma tid. Frukost, sen det sista av förhandlingarna. Nya ROKO valdes bl a. Och Lollo kom med! :D så sjukt kul. Grattis! :). Förhandlingarna avslutades och sen var det lunch; sjukt rinnig lasagne! Men det var gott ändå. Sen satt vi och väntade på att Lollos pappa kom och hämtade oss.

När jag kom hem duschade man och sen gjorde mamma fastlagsbulle. Gott! Sen hamnade jag här :).

Ha det najs ;).
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0