Fredag!! :)

Hejsan :)
Idag började jag 8.20 med matteprov. Det fick väl sådär. Failade lite grann på de två sista uppgifterna.. Sen hade vi lite andra lektioner och sådär. Slutade klockan 14.30. Äntligen looov! Sjukt härligt.

Tog bussen och hoppade av vid industrivägen. Där kom Lollo och Ebba och mötte mig. Sen lekte vi lite med Ebba i hundrastgården :). När vi kom hem till Lollo bestämde vi oss för att göra browniecheescake. Det saknades dock lite ingredienser så vi gick bort till Willys. När vi handlat och var hemma igen kom Emma. Vi tittade först på ett avsnitt scrubs och sen började vi baka. Var dock tvungen att sticka hem och äta mitt i bakningen menmen. Efter att jag ätit stack jag till Lollo igen. Då såg vi 13 snart 30 samtidigt som vi åt cheescaken. Det var sååååååååååå gott! Kände mig helt ledsen när jag var tvungen att slänga sista biten eftersom att jag inte orkade (Jag! inte orka?..). Den var sjukt mättande, men åter igen såååååååå god!

Cyklade sen hem själv igenom hela Staffanstorp bland alla våldtäcksmän och gangstrar ;). Men jag klarade mig :). Nä nu ska jag sova eftersom jag ska spela hockey imorron med Linnea :D.

God natt..
/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0