Fan!

                           
Jaha, såg precis mtachen mellan Malmö Redhawks och Leksand. Den var avgörande för malmö om de skulle vara med i play off spelet. Så klart förlorade Malmö.. :'( Sjukt tråkigt.. Så nu e jag helt ledsen :(.

Jaja, idag var det iaf skola. Började 10 vilket var väldigt skönt. Hade en dryg engelska lektion. Lunchen vågade jag inte ens smaka. Såg fruktansvärt äckligt ut. Tog flingor med mjölk istället :P. Efter lunchen var det matte och sen fysik. På fysiken labbade vi. Vi "byggde" kikare, projektor och lite annat spännande.. Inte så jättekul, nej. När vi hade slutat gick jag på stan tills jag skulle träffa Jenny. När hon äntligen slutat gick vi bort till stadsbiblioteket och fikade. Sjukt gott! Åkte bussen hem sen. Hemma åt jag kvällsmat, tacos. Mums! Efter kvällsmaten åkte mamma och Hanna för att se genrepet av melodifestivalen. Pappa och jag tog fram chips (som vi köpte i Barcelona och som smakade kyckling :S) och såg hockeymatchen... 

Efter som jag är lite sur och ledsen försöker jag nu pigga upp mig med att se på "vänner". Det är alltid skoj :P. 
Ha det bra nu små barn :)  <3.
/Karin 

Kommentarer
Postat av: Sofie

fan var ordet:O jag gråter...<3

2009-02-28 @ 19:34:49
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0