5/2-6/2

Hej.

Onsdag: Skola. Började klockan 9 med fysik. Sen hade man vanliga ketioner och sådär. Hade vår kemilärares man på kemin igen. Spännande gubbe måste jag säga xD. På historian var vi på Kulturen och kollade gamla hus. I ett hus fick bara hälften av klassen plats i taget så då lekte vi andra på lekplatsen och hade snöbollskrig(där av bilderna). Fick en snöboll av Hedda rakt i ansiktet. Det var mindre härligt!


När jag kom hem hjälpte jag systern min med matte sen gjorde jag min egen matteläxa. Blev så lycklig när jag fattade något som jag inte fattade i skolan :). Åt kvällsmat och sen gick till busstationen och hämtade oskar sen var vi hemma hos mig hela kvällen ;), trejvligt trejvligt! Sen uppdatera jag mig på bdb och facebook och sådär. Sen sov jag. Det var mysigt xD.

Torsdag: Idag var det skola. Jobbade en del med svenska/historia projektet. Så tråkigt och jobbigt. Hela dagen hade vi sådär hemskt långa och tråkiga lektioner. Torsdagar är inte roliga! Kom hem vid 5 eftersom man slutade vid 4. Saknar grundskolan. Där kom man typ senast hem 4, senast!

Jobbat med labrapporten till biologin hela kvällen. Var dock ute en stund med Kelvin och Jenny. Det var längesen vi var ute och gick!

Nu ska jag sova elle nått xD.
Godnatt <3
/Karin

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det din hämnd att lägga ut den bilden ur en mindre charmig vinkel

på mig?

2009-02-05 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0