Jul i bilder

Jag har lovat bild på mina julklappar och så ska det bli, men jag lyckades även trycka in lite andra bilder. Bl a på vårt mycket originella pepparkaks"hus"!

  
Mitt och Simons mästerverk!

 
Här försöker min lillasyter få det att se ut som om hon dansar runt vår silverpyntade gran! Bredvid kan ni se en tjock tomte med svampljus som bakgrund.


Här är då mina julklappar:
Säsong 1, 3, 4 "vänner"
Brun kånken-väska
Halsband
Navid Modiri & Gudarna-skiva
Trosor
Pengar
Filmen "Yes man"
Ansiktsmasker
Kamera+fotoram
Malmö FF - Jubileumskalender
Malmö FF-tandborste
Parfym+Body lotion+Shower gel från "The Body Shop"
Chokladtomte
Läppbalsam
Fingervantar som kan omvandla till tumvantar
Pärlor (fick andra färger också)
Ett par superbraiga hörlurar

I julklappsleken lyckades jag få en färgskiftande gran, toalettpapper med hjärtan på och någon slgas guldgirlang.

Det jag är mest nöjd med eller gladast över är nog faktiskt min "Navid Modiri och Gudarna"-skiva. Ett helt underbart band!

/Karin

Kommentarer
Postat av: Ludde N

Läppbalsam. Vad är det för något?

2009-12-26 @ 01:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0