Finfin dag!

Idag blev en finfin dag. Hade skolavslutning klockan 12. Där NV2D (musiklassen) sjöng och spelade (bl. a. på såg, flaskor och glas!). Det var otroligt coolt. Sen kom de 6 personer som var med i Team Olas lag i körslaget och sjöng. Kan berätta för er att en av dem är min mormors kusins barnbarn (det ska tydligen kallas brylling). Coolt? Njäe, det kan man väl inte påstå, men ändå!

Jag, Hedda, Emelie och Ulrika hade planerat att åka till Köpenhamn för att gå på Tivolis julmarknad denna fredag. Men med lite för mycket snökaos och lite för mycket Obama bestämde vi oss för att skita i det. Vi tog istället en tur till Helsingborg. Där mötte vi upp Lollo som fick bli vår lilla guide. Det slutade med att vi kikade på Lollos lägenhet (och lånade toaletten), delade på en 1/2kg chokladboll (den var inte liten vill jag lova!), såg ett sjukt coolt ljus/julspel, julhandlade lite, utnyttjade erbjudande på Tasty House. En väldigt lyckad dag alltså, trots snökaos med lite tågförseningar och annat spännande!



/Karin

Kommentarer
Postat av: mersiha

heejheej fin blogg vad gör du då?:D

2009-12-19 @ 11:11:55
URL: http://merissa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Seriöst? Hade ingen aning om att du var så duktig på att fota! ;D Lätt en av de bästa bilderna som tagits på mig;)

2009-12-20 @ 22:22:11
URL: http://jennylandqvist.blogg.se/
Postat av: Lollo

<3<3<3

2009-12-21 @ 14:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0