"Bara" ett matteprov kvar innan jullovet!

Jag tänkte väl försöka mig på att skriva ett vackert inlägg.

Idag började med biologiprov klockan 10.30. Det gick nog rätt bra tror jag. Var inte några speciellt svåra frågor, så förhoppningsvis får jag VG (eller ännu bättre; MVG) på detta provet. Får jag det slutar det nog med MVG i biologi A och det tackar man ju inte nej till.

När jag stod på centralen och väntade på bussen kom en styck Lollo och en styck Emma gåendes. Jag fick en kram av Lollo (välbehövlig sådan, eftersom vi inte träffats på aslänge!), sedan hade jag och Emma följe hem. Det slutade med att vi stod och pratade i ungefär en timme vid korsningen mellan Stanstorpskolan och kiffaplan (Kyrkheddinge IF's fotbollsplan för er som inte känner till området). Trevligt får jag la säga!

Här får ni en bild från Julös. (Det är han, den riktiga tomten. Jag lovar!)



/Karin

Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
Kom och hjälp mig, jag behöver dig igen, igen, igen...

-Kent-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0