Är det lördag idag?

Har kommit fram till att det är lördag. Verkligen inte lätt att hålla reda på dagarna när det är lov. Idag var jag på Nova Lund och skulle försöka hitta något på mellandagsrean. Det gick sådär. Jag hann inte äta någon frukost därför blev hela letandet bara jobbigt och jag var allmänt butter hela tiden... Jag lyckades till slut hitta en tröja på JC, så helt förjäves var det inte.

Vad jag hittat på mer denna lördag var att plugga fysik. Gick sedan en kvällspromenad med Kelvin och Jenny. Mycket trevligt. Imorgon ska jag fortsätta plugga fysik. Wiiiiiii! 



/Karin 

Kommentarer
Postat av: ESSEM, Selena

hej fin blogg :)

Allt bra?

2009-12-27 @ 13:34:32
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0