Aj

Usch. Drack precis ett glas treo. Det är verkligen inte gott, men det hjälper mot min huvudvärk i alla fall!

Idag åkte jag in till Lund lite onödigt tidigt, eftersom jag skulle ta den sista gardasilspruta. Men då visar det sig såklart att receptet gått ut. Så det blir att åka in till Lund på måndag igen. Lagom drygt bara.

Första lektionen hade jag gympa och då spelade vi bowling på bollhuset. Sjukt roligt, även om jag bara kom 2:a... På eftermiddagen, efter skolan, mötte jag Emma. Sen åkte vi bort till bollhuset (ja, jag var där 2 gånger idag) och var med på rugbyuttagning. Det ska nämligen vara en match mellan Spyken/Katte (Spyka Wolfes) och Polhem (Polhem Pirates) i mattrugby någon gång nästa år, även kallat Lund Super Bowl. Imorgon får jag reda på om jag kommer med i laget eller inte. Spännande värre. Jag kan ju berätta för er att jag har x antal blåmärken på mina knän och armar, men det är mysigt! :)



/Karin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0