Watashino tanyjoubi wa hachigetsu desu

Om ni kikar lite extra på min rubrik och tänker till lite kan ni förstå att jag haft japanska idag! Känns coolt att jag kan säga en hel mening nu ;). I övrigt har skolan varit rätt degig. Vi kollade på bakterier på biologin. Det var inte alls särskilt spännande. Trodde ändå att det nästan kunde vara lite kul, men nä.

Idag var det match. MFF mot HIF. Det var en skojig match trots att den slutade 0-0. Här får ni i alla fall lite bilder!
 Vi hade ett fint tifo.
 HIF's tifo fanns inte.
 Ballonger, wiiiii!

Publik: 22822, över 20000. Det är bra!

Kommer ett litet inlägg till (eller två). Bara så ni vet :).

/Karin

I'll be there for you
Cause you're there for me too

-The Rembrandts-


Kommentarer
Postat av: Sofia

Och vad betyder detta som du nu så fint har skrivit på japanska? :)

2009-08-31 @ 23:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0