Det är inte lätt, inte lätt

Igår när jag kom hem upptäckte jag att jag hade glömt att dra ut sladden till min plattång. Den var rätt varm... Det var nog inte jättesmart av mig.

Imorse satt min lillasyster med ett korsord. Sen fastnade hon och frågade då om hjälp.
Hanna: Vad ska det stå här? "Tänds och släcks, fem bokstäver, börjar på L"?

Hon belv ganska snabbt idiotförklarad ;).

Efter att Hanna till slut faktiskt lyckades lösa sitt korsord sprang vi halva Foodia-rundan (en runda på 4,2 km, som man springer om man går på Hagalidskolan!). Det gick förvånansvärt bra. Det gick inte superbra, men jag hade förväntat mig att det skulle vara jobbigare! Sen fortsatte jag min nyttighetsmorgon med ett glas proviva.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska nog lyssna på Håkan Hellström och känna mig lite emo.
Jag saknar Simon om ni undrar..



/Karin

Even if you cannot hear my voice
I'll be right beside you dear

-Snow Patrol-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0