I'm just a girl

Satte väckarklockan på halv 9. Tidigt? Ja! Anledningen? Skulle ta andra gardasilsprutan. Tog jag den? Nej! Varför? För jag hade kollat fel. Det stod att man kunde ta sprutan på måndagar och torsdagar och jag trodde det stod tisdagar. Segt var det... 

Idag hjälpte jag min pappa ta ner en hylla från vinden som vi kan ställa ett akvarie på. Detta eftersom min lillasyster fått för sig att hon ville ha fiskar. Sen råkade vi ha ett akvarie hemma... Jag stack sen in till Lund (känner att jag varit där en del på sista tiden :S) och mötte Linnea och My där. My skulle iväg så jag och Linnea blev själva sen. Vi tittade lite i affärer. Jag hittade en mascara, body lotion och en ansiktmask. Åkte sen hem och tittade på gossip girl. Lagom tjejigt ;). Mer har inte hänt idag nej. Eller jo, jag var på Nova Lund och köpte present till min storasyster med mamma. Lyckades även hitta en tröja som jag ska få i födelsedagspresent ;).

Nu ska jag nog tjöta lite med Jenny eller nått. Ha det!
/Karin

Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna
andra Långgatan-flickorna
med hjärtat av på mitten
när Jag går runt här i feber
nere vid kanalerna
och nån dag är Jag glömd här...

-Håkan Hellström-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0