Spyken ger dig kunskap, kompetens och positiva erfarenheter för framtiden

Idag var en bra dag. Klockan halv 12 befann jag mig i Spykens aula som jag sa att jag skulle. Där tjötade räkan någonting om fyrverkerier :S... Vi fick sen gå till C42 där vi samlades med klassen och våra kära elevhandledare (mentorer heter det på övriga skolor). Vi fick lite papper och sen fick vi gå :). Jag, Hedda och Emelie gick till Mormors bageri där vi tog en fika och pratade av oss lite. Vi gick sen och hämta ut mina biljetter. Wii, imorgon åker jag!


Efter det åkte vi hem! Jag var inte hemma länge. Detta var vad jag gjorde:
Tog ut pengar.
Cyklade till Lollo.
Lämnade pengar (och strumpor).
Fikade med henne och Trissa.
Köpte grädde på Ica. (Där det var sjukt rörigt nu när de håller på att göra om!)

Sen åkte jag och Jenny in till Malmöfestivalen. Vi åt en fancy middag. Dvs fish 'n' chips. Därefter gick vi till stora scenen. På vägen mötte vi Emma och Lollo. Vi lyckades en styck Oskar som vi ställde oss hos. Sen såg vi på The Sounds! :D


Nu ska jag sova för jag börjar 8.25 imorgon. Godnatt <3

/Karin

We're not living in America

 -The Sounds-

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej :)

Kan du någon enkel och god maträtt ?

Vill testa något nytt ! :)

Kram http://jeffelina.blogg.se

2009-08-21 @ 13:10:01
URL: http://jeffelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0