Nyttigare är det svårt att bli!

Till frukost tog jag ett glas proviva. Det sägs vara nyttigt för magen?.. 

Hamnade på Arkivgatan, som ligger vid Spyken, runt kvart över 9.  Där tog vi en buss. Jag och Pernilla fick de klart bästa platserna! Höhöhö. Vi vandrade en mil på skåneleden. Jag var tydligen "en sån jävla scout"(enligt Anna alltså), eftersom jag visste att skånleden märks med orange fläckar på träden! Jag kände mig duktig. Man är ju naturvetare av en anledning ;).
  Backe upp och backe ner..

Btw, kullerstenarna i Lund kommer ta dö på mig. Det börjar nog bli läge för mig att lära mig att lyfta lite mer på fötterna!

När jag kom hem hade jag tråkigt så jag bestämde mig för att inviga mina nya pärlor och pärlplatta! Det blev till slut en låda!
 Kreativt värre!

Idé tagen härifrån: http://www.365saker.se/taxonomy/term/3175

Bara en liten notis: Jag vill till Rinkaby, sådär lite grann, nu!
/Karin

För du var solskenet
Jag var ensam

-Håkan Hellström-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0