Hemma från Värmland!

Vi sätter kåren i fokus, vi ska bygga ett lag
På Reforma i Värmland, en underbar dag


Nu är jag då hemma från scoutlägret "Reforma 09" i Värmland igen. Vi kom hem vid 4-5 på natten. Sov rätt gott sen.

Under veckan har jag och Lollo jobbat i ett café för de som var lite äldre på lägret (alltså från typ 15-18 år gamla!) Vi jobbade från 3 på dan till 3 på natten! Härligt värre. Dock var det inte så mycket folk på förmiddagarna så vi satt mest och spela kort ;). Vi hade fetaste musikanläggningen. Så det var rätt lätt att hålla sig vaken. Dansa gjorde vi också, för att ryggen inte skulle dö! (Jag tror jag har vänt på dygnet lite grann nu..). När alla gäster gått tillbaka till sina kära tält skulle vi räkna pengar, inventera(heter det så? :S) och lämna pengar och inventeringslistor. Klockan 4 på natten! Mys.

Sjukt härlig en och en halv vecka iaf, trots allt regn och al gegga! ;) Lägger upp bilder och sådär, när jag har fått några. Mina är inte särskilt bra :P. Nu ska jag träffa Lollo och Emma. Ha det fint :) <3
/Karin

I miss you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0