Helt underbar helg..

Fredag: Var med Jenny under dagen. Vi gick en promenad och sen coolade vi oss på hennes rum. Gick hem nån gång vid 16-17. Åt kvällsmat med mina kära familj. Tog sen bussen in till Lund. Ställde mig en perrong (minns ej vilken, men det är rätt ointressant, huh?). Till slut kom tåget från Göteborg, med en styck Simon. Blev helt otroligt glad, när jag såg honom! Sen fixade vi en tågbiljett till söndag så att Simon skulle kunna åka hem. När vi till slut kom hem, fick mina föräldrar hälsa på Simon och sådant där trevligt ;). Vet ej när vi somnade, men någon gång vet jag!

Lördag: Vi gick väl upp vid halv 2 på dan.. Vi hade nog legat kvar längre om inte vi var tvugna att va hos Lollo kvart i 3. Anledningen till att vi skulle till Lollo var för att vi sen skulle till Trellehulla och se på match! Trelleborgs FF mot Malmö FF. Matchen gick superbra! Vi vann med 2-0 :D.
   

Hemma åt vi kvällsmat. Grönpepparbiffar. Mumsigt värre! Sen var Kelvin bortskämd. Dvs att vi satt och klia honom på magen tills han somnade xD. Till slut var vi också trötta, så då gick vi och la oss.

Söndag: Ställde klockan på 10. Vi gcik upp 11 xD. Det är ändå rätt skillat ;). Vi åt några mackor, sen åkte vi in till Lund. Jag visade Lund lite snabbt. Där är inte så jättemycket att se, mest kullersten... Vi letade upp busshållplatsen (Simon skulle åka buss till gbg!). Sen åkte han...

Hoppade på 166an hem igen. På bussen satt Sara, Sebastian och Sebastians mamma och mormor. Dom skulle till Staffanstorp och äta :). Så det gjorde de ;). Och nu sitter jag här och känner mig lite smått ensam..

P.S fick ett årskort till Liseberg av Simon, eftersom han inte skulle använda det mer! Fint.

Ha en trevlig kväll :)
/Karin

If I ever leave this world alive

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hey, Karin! Du har länkat mig fel.

Två n på slutet.



sofiabengtssonn.blogg.se



:)

Puss!

2009-08-09 @ 23:29:14
Postat av: em

Godmorgon! Är allting bra med dig idag? :)

2009-08-10 @ 11:51:20
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0