Om du var här


Ja, det blev en riktigt härlig dag.

Åkte buss in med Jenny, Linnea och Eric (Linneas pojkvän alltså) vid 10. Jag (och Spyken) blev lagom dissad av Eric..

Jag sitter med min spykenkasse/gympapåse. Linnea säger någonting om detta. (Minns ej exakt vad)
Jenny: Jag ser aldrig någon på Katte med kattekassar!
Eric: Nä, för på Katte har vi råd med riktiga väskor!

Visste ej vad jag skulle säga efter det. Som tur var, var bussen vid Södertull och jag kunde hoppa av ;). På gympan gjorde vi massa udda och konstiga uppvärmingsövningar. Det måste sett rätt roligt ut! Vi fick springa i en kvart i slutet och shit vad min kondition är dålig! Herregud..

På lunchen var det potatisbullar och jag kan väl säga att jag inte är något stort fan av potatisbullar så det fick bli fil och flingor istället. Tur att man slutade 14.10 idag ;).

Om man skulle fundera ut vad man ska ha med sig till vandringen imorron. Har d-dag imorron, men min skola bestämde att alla 2:or skulle antingen ut och vandra i Fulltofta eller orientera i Skrylle. Jag kände att Fulltofta kändes mer exotiskt än Skrylle. Så nu måste jag hitta ett par vettiga skor och en god matsäck! Wiiii!
/Karin

Oh, vilken härlig dag!

-Ted Gärdestad-

Kommentarer
Postat av: Linn

Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga (:

2009-08-27 @ 19:04:58
URL: http://liora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0