Det är lite blandat sådär..

Har ni saknat mig? Haha, skoja. Nä, ni som faktiskt läser denna bloggen, nu tänkte jag berätta vad som hänt mig i helgen. I fredags var jag ju i skolan. Började med Matte C. Läskigt värre! Sen åkte jag till Göteborg och till min favoritSimon! Vet ni? Simon bor på en liten ö som heter Asperö. Där bor ca 400 personer. På denna ön fick jag träffa Simons mamma och hans lillasyster och även hans mammas pojkvän (om det heter så :S). Han heter Paul och är engelsman (fint ska det va, jajamensan!;)).

 
På lördagen var vi i alla fall i Slottsskogen och tittade på djur. Här är några pingviner!

 
Där fanns skojsiga skyltar, bl a denna!

 
Vi hittade en fontän med diskmedel eller tvättmedel. Det var coolt, för sånt finns inte i Staffanstorp!

Sen tog jag tåget hem på söndagen. Det var inte roligt.. På Lund C mötte mamma, pappa och Hanna mig. Vi gick och åt på en grekisk restaurang. Det var mycket gott! Maten gjorde mig lite glad. Oj, glömde säga varför vi åt på restaurang. Jag fyllde ju år i söndags ;). Endast 12 månader tills jag fyller 18 nu alltså!

Väl hemma fick jag presenter (fick även en av Simon och en idag (måndag) av Linnea och Sofia!)!
 Här kan ni även hitta de presenter jag fick av Sofie, Jenny, Linnea och Emma och Nathalie!

Här är en lista för er som är intresserade!

Kalender
Pärlor+pärlplatta
Body lotion+bodyscrub
Två par örhängen
Ett halsband
Tre lukta-gott-ljus!
Två vännerboxar (säsong 9 och 10)
BIBELN-En bok om dina vänner
En sån där liten fiffig ficklampa
MFF-tjocktröja
MFF-groda ;)
Måltidsset i form av kåsor
Spargris+klubbor
SIttdyna (för att jag har så spissig gump, haha)
Trekvartstjocktröja (undra om det är ett klädesplagg? :S)

Det var nog allt. Känner ni att ni väldigt gärna vil vet avem jag fått vad av kan ni ju fråga! :)

MFF förlora idag. Karin är inte glad då.

Godnatt <3

/Karin

I guess I need you baby..

-Britney Spears-


Kommentarer
Postat av: Sofia

MFF-grodan är så bäst!

<3

2009-08-24 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn, om du sådant äger:
Glöm mig inte

E-postadress: (Hemlis mellan dig och mig)

URL/Bloggadress:

Här finns det plats för att just DU ska kommentera:

Trackback
RSS 2.0